Διαδικασία επιστροφής εντός 14 ημερολογιακών ημερών

  1. Επικοινωνείτε μέσω email στο [email protected] και περιγράφετε το λόγο της επιστροφής καθώς και επισυνάπτετε το κατάλληλο υλικό (φωτογραφία ή βίντεο)  ώστε να διαπιστωθεί οτι το προϊόν προς επιστροφή είναι στην κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία ή να έχει χρησιμοποιηθεί. Δεν γίνονται δεκτά τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής.
  2. Στη συνέχεια θα λάβετε απάντηση στο αίτημα σας και το κατάστημα μας θα επικοινωνήσει με τη εταιρεία ταχυμεταφορών προκειμένου να λάβει το προϊόν προς επιστροφή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστραφεί με δικό σας μέσο, γίνεται με έξοδα του αποστολέα και ενημερώνετε το κατάστημα. Εναλλακτικά μπορείτε να φέρετε το προϊόν στο κατάστημα μας. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν που θα σταλεί θα πρέπει να είναι κατάλληλα συσκευασμένο για να μην φθαρεί κατά την μεταφορά.

  • Για την απλή επιστροφή προϊόντων έως 2 κιλά η χρέωση ανέρχεται στα 2,50€. 
  • Για επιστροφή με αλλαγή προϊόντων έως 2 κιλά η χρέωση ανέρχεται στα 4,50€.

Η αλλαγή του προϊόντος δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αν δεν παραληφθεί πρώτα το προϊόν της επιστροφής.

  1. Μόλις το προϊόν παραληφθεί στο κατάστημα μας γίνεται επιστροφή του ποσού στις συνεργαζόμενες τράπεζες μας Alpha Bank ή Πειραιώς εναλλακτικά πραγματοποιείται αλλαγή του προϊόντος. 

Διαδικασία επιστροφής Εργοστασιακού Προβληματικού Προϊόντος κατά την Παραλαβή ( D.O.A )

D.O.A πρόκειται για εργοστασιακό ελαττωματικό προιόν που διαπιστώθηκε εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του ή παραλαβής του εφόσον πρόκειται για αγορά μέσω του eshop.

  1. Επικοινωνείτε μέσω email στο [email protected] και περιγράφετε αναλυτικά το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε καθώς και επισυνάπτετε το κατάλληλο υλικό (φωτογραφία/βίντεο). 
  2. Στη συνέχεια θα λάβετε απάντηση στο αίτημα σας με αναλυτικές οδηγίες και το κατάστημα μας θα επικοινωνήσει με τη εταιρεία ταχυμεταφορών προκειμένου να λάβει το προϊόν προς επιστροφή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστραφεί με δικό σας μέσο, γίνεται με έξοδα του αποστολέα και ενημερώνετε το κατάστημα. Εναλλακτικά μπορείτε να φέρετε το προιόν στο κατάστημα μας. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν που θα σταλεί θα πρέπει να είναι κατάλληλα συσκευασμένο για να μην φθαρεί κατά την μεταφορά.
  3. Μόλις παραληφθεί το προϊόν στο κατάστημα μας θα περάσει τη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου και εφόσον κριθεί ελαττωματικό θα αντικατασταθεί με δικά μας έξοδα αποστολής. Στην περίπτωση που ένα προϊόν διαπιστωθεί μη ελαττωματικό επιστρέφεται πίσω με έξοδα αποστολής απο και πρός το κατάστημα που επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Διαδικασία της Επιστροφής κατά την Διάρκεια την Εγγύησης.

Σε περίπτωση που προκύψει βλάβη στο προϊόν σας εντός της Χρονικής Περιόδου της Εγγύησης που προβλέπει ο κατασκευαστής του Υλικού παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να σας δώσουμε τις απαραίτητες οδηγίες μιας και οι όροι και οι συνθήκες διαφέρουν από κατασκευαστή σε κατασκευαστή. 

  1. Επικοινωνείτε μέσω email στο [email protected] και περιγράφετε αναλυτικά το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε καθώς και επισυνάπτετε το κατάλληλο υλικό (φωτογραφία/βίντεο).
  2. Στη συνέχεια θα λάβετε απάντηση στο αίτημα σας με αναλυτικές οδηγίες και το κατάστημα μας θα επικοινωνήσει με τη εταιρεία ταχυμεταφορών προκειμένου να λάβει το προϊόν προς επιστροφή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστραφεί με δικό σας μέσο, ενημερώνετε το κατάστημα. Εναλλακτικά μπορείτε να φέρετε το προϊόν στο κατάστημα μας. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν που θα σταλεί θα πρέπει να είναι κατάλληλα συσκευασμένο για να μην φθαρεί κατα την μεταφορά.
  3. Μόλις παραληφθεί το προϊόν στο κατάστημα μας θα περάσει τη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου και εφόσον κριθεί ελαττωματικό θα αντικατασταθεί ή θα επισκευασθεί. Τα έξοδα αποστολής απο και πρός το κατάστημα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και όχι την επιχείρηση.